نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

حضور رائول در رئال مادرید جدی شد| اسطوره جانشین زیدان می‌شود؟

  • کد خبر: ۶۷۲۴۸
  • ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴
حضور رائول در رئال مادرید جدی شد| اسطوره جانشین زیدان می‌شود؟
زیدان توان کار‌کردن با پرز را ندارد و به نظر می‌رسد به زودی رفتنی خواهدبود، اما جانشین او در رئال مادرید چه کسی خواهدبود؟

به گزارش شهرآرانیوز، فقط ۲ بازی دیگر تا پایان فصل باقی مانده و رئال‌مادرید با ۲ امتیاز کمتر از اتلتیکو، نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده این تیم محسوب می‌شود. امشب رئال در زمین بیلبائو به میدان می‌رود و محکوم به کسب پیروزی است و اتلتیکو هم در زمین خود میزبان اوساسوناست. اگر رئال امتیاز از دست بدهد و اتلتیکو برنده شود، سرنوشت قهرمانی همین امشب مشخص خواهد شد.

 

زیدان که در فصل جاری یکی از سال‌های سخت مربیگری‌اش را سپری کرده، در نشست‌های خبری اخیر خود حاضر نشده است درباره آینده‌اش شفاف‌سازی کند. زیدان در تمام ماه‌های اخیر حتی از یک حرف امیدوارکننده برای هواداران نیز دریغ کرده تا به نظر بیاید او در پایان فصل قصد کناره‌گیری دارد؛ همان اتفاقی که ۳ سال پیش رخ داد و به‌شکلی غیرمنتظره اعلام استعفا کرد. طبق ادعای تله مادرید، زیدان تصمیم خود برای جدایی از رئال در پایان فصل را گرفته است و البته این تصمیمی ناگهانی نیست. او مدت‌هاست به آینده خود در رئال فکر کرده و در‌نهایت به‌این‌نتیجه رسیده است که بهترین کار، استعفاست. زیزو به‌ویژه از لحاظ ذهنی خسته است و تحمل یک فصل پرفشار دیگر را ندارد.

 

از قرارداد او یک‌سال دیگر باقی مانده، ولی جدایی‌اش را باید قطعی دانست. گفته می‌شود گزینه شماره‌یک رئال در‌صورت کناره‌گیری زیدان، کسی نیست جز «رائول گونزالس»، اسطوره دیگر باشگاه و سپس مکس آلگری. عملکرد بسیار خوب رائول گونزالس در رئال‌مادرید کاستیا و قهرمانی آن‌ها در لیگ جوانان اروپا، باعث شده در صورت جدایی زین‌الدین زیدان از رئال‌مادرید در پایان فصل، رائول گونزالس از گزینه‌های اصلی هدایت لوس‌بلانکوس باشد. رائول همچون دوران بازیگری‌اش، به‌عنوان یک مربی نیز نزد مادریدیستا‌ها محبوب است و از ارزش‌های او به‌عنوان سرمربی آگاهی دارند. آینتراخت فرانکفورت نیز همچون رئال‌مادرید، شرایط رائول گونزالس را بررسی می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->